“Van SEO tot storytelling: teksten schrijven die emoties losmaken bij de lezer, dát is mijn ding.”

Als SEO tekstschrijver gebruik ik sleutelwoorden in de webteksten waarop op internet veel gezocht wordt. Deze sleutelwoorden zijn kenmerkend voor een bedrijf en branche in combinatie met de lokatie. Deze verpak in een overtuigende tekst waarin mensen zich herkennen en die emoties oproept. Mijn teksten zijn doelgroepgericht, scherp en met een vleugje humor. Het doel is altijd een call to action in de tekst op te nemen. Als content writer maak ik gebruik van storytelling. In overleg creëer ik met organisaties en bedrijven een aansprekend of spannend verhaal rondom een dienst of product. Klanten en personeel zijn belangrijke storytellers en creëren samen het verhaal van een bedrijf of organisatie. In mijn storytellingaanpak interview ik hun,  bundel  de verhalen of maak er mini-verhalen van. Deze verhalen kunnen worden ingezet voor marketingdoeleinden,  bijvoorbeeld  op de website, in jaarverslagen en in brochures.

Bestaande copy en content van websites redigeer ik op zo’n manier dat de teksten SEO proof zijn en aantrekkelijk om te lezen. Ook schrijf ik op aanvraag artikelen en blogs over producten, diensten, bedrijven en organisaties. Tarieven voor het redigeren en schrijven van teksten op aanvraag.